Lever livet under ständig press

Har precis kommit hem från stan. Var på min praktikplats och intervjua min handledare. Det gick jättebra och fick många komplimanger, både från handledaren och en av medlemmarna. Hon tyckte jag hade gjort bra frågor. Fick även reda på hur jag låg till nu efter praktiken, vad hon och dem andra tyckte jag hade presterat under praktiken. Allt låg nästan högst upp så jag är väldigt nöjd. Kommer nog dock att sakna den praktiken lite. Har haft väldigt roligt där och alla var jättetrevliga mot mig. Har även lärt mig mycket.. bla att se människor på ett annat och mer positivt sätt.

Just nu sitter jag hemma hos Lovisa, är helt ensam. Hon, hennes mamma och hennes syster är nere i stan och skulle äta och så. Lovisas mamma åker till Australien på måndag och är borta i en månad så vi kommer sakna henne massor. (:
Hade snart tänkt att dra ner till Loffe och umgås med honom lite. Var ett tag sen man träffade honom så det ska bli roligt.
Fick även en ny jacka av Lovisa igår. ska ta bild på den och lägga in sen när jag fixat min kamera. Kommer antagligen någon uppdatering senare idag, men nu ska jag till loffeltoffel iallafall. mjau!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0