öronorgasm.

Pratade nyss med min kära pappa i telefon. Han hade kommit fram till en undebar plats i thailand som han var tvungen att berätta om. Man blir lite avundsjuk. Hans förkylning började också bli bättre så det är bra iaf.
Idag mår jag också hyffsat bra tog alla min piller så fort jag vaknade. Man märker att alla mediciner hjälper och det är sjukt skönt men också lite jobbigt för det är rätt mycket man ska ta, Haha.

Var med emmelie igår också, vi snackade lite och kolla film och så. Fast hon somnade den tönten. Jag tycker det är jobbigt alltså.. Alltid när man ska kolla film så är det alltid någon som somnar så det slutar med att det är bara en själv som kollar. Jaja, sånt som händer. Kommer bli lite filmtittande idag med, får ju inte göra några direkt fysiska aktiviteter för min läkare så blir ett lugnt höstlov för mig. Nu väntar jag bara på att Lovisa ska höra av sig att hon är påväg hem sen får man väl iaf fixa tills sig lite. Behöver ju inte gå runder och se ut som ett troll hela tiden. Sen blir det filmtittande med henne och mys hela dagen, skönt.

Har även märkt att det var sjukt längesen man lyssnade på marilyn manson, slipknot, S.O.A.D osv. så har gjort en sjukt bra playlist på spotify nu, mmmh, gilla i massor.
http://open.spotify.com/user/jenniemalmgren/playlist/4SAGPB3kdAY3XsfpwNspa5

mjau.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0