spöktimmen inatt, bu!

Precis kommit hem från lovisa och hämtat upp nikita(en hund) som vi ska passa tills på söndag. Haha, hon är helt galen. Springer runder, fram och tillbaka och är jättebusig. Men sjukt söt är hon. Sitter iallafall hemma med vovven nu, väntar på att min syster ska komma hem hon är och handlar. sen ska vi laga taccos och gå ut med hunden. Efter det blir det duschen för min del eftersom jag ska vara hos daniel vid 8 tiden. Blir lite krök där, eller ja inte för mig. Hade nog inte varit så jättebra att dricka med tanke på alla mediciner jag går på nu. Usch, snacka om att jag hade mått dåligt om jag gjort det. Men man kan ha lika roligt nyktert som onyktert, det tycker iallafall jag :) Så det blir krök där till typ kl 12 sen ska vi åka ut till rosendal och se om där spökar eftersom alla säger att de gör det. så vi får väl se. Haha, lär säkert vara rädd ändå. men kul ska det bli :) Men nu ska jag ta det svåra beslutet om vad jag ska ha på mig ikväll. Alltid lika jobbigt, men det löser man! kanske kommer en uppdatering till inatt när jag kommer hem annars får ni få som läser vänta till imorgon när jag vaknar ;D mitt liv är så himla spännande, love it! haha. mjau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0