"välkommen till bloggvärlden"

Jag välkommnar mig själv in till bloggvärlden igen. Har inte skrivit något här på år och dagar.. Inte för det spelar så stor roll ingen som läser den ändå ;p Haha. Blev iallafall utskriven från sjukhuset idag.
Rikigt skönt. Och för dem som inte vet varför opererade jag bort mandlarna för en vecka sedan och efter det gick ett blodkärl i halsen sönder och fick åka in till akuten och läggas igen igen tidigt i lördags.
Men nu har jag fått med mig 1 liter flytande smärtstillande och ska även få hem min blodstillande medicin imorgon, jippi!
Det hjälper men det är ju inte så himla gott. Förhoppningsvis slipper jag väl sjukhuset på ett tag nu framöver och såren läker som de ska. Det har varit mycket negativt med att ta väck mandlarna.. mycket smärta, ligga på sjukhus, få massa olika mediciner hela tiden och man har bara mått skit. Både psykiskt och fysiskt.
Men det finns också en positiv sak med att ta väck mandlarna, man kan ju inte äta vilket resulterar i att man går ner i vikt. Så nu på en vecka har man då lyckats att gå ner 4 kg (: roligt som det är för stunden kommer man gå upp dem lika snabbt när man väl kan äta igen, men det är liksom ändå roligt. Annars förutom blivit utskriven från sjukhuset har jag varit en stund och träffat lovisa, snackat och kollat lite på tv. Hon försökte öven få i mig lite mat.
Klarade av att äta en bit bacon och typ 3 makaroner iaf, wie. Hahaha.

Och nu sitter jag här ensam på mitt halvstökiga rum med mina två gosedjurskatter som mjauar (Fick katterna av min mamma så jag skulle ha en kompis på sjukhuset)och skriver på min blogg som jag helt glömt bort att jag hade. Funderar på att ta lite smärtstillande, en dusch och sen kanske lägga sig och kolla på en film och sova eller något i den stilen. Fast får nog vänta ett tag, blev jäkligt illamående nu.

Det var iallafall vad jag hade i mina tankar just nu, mjau!


Kommentarer
Postat av: Sis

psst! Jag läser! ag visste väl att det lönade sig att kolla denna blogg emellanåt, tillslut kom det en uppdatering!

krya på dig!

2009-10-27 @ 10:19:14
URL: http://speciell.blogspot.com
Postat av: jennie

hahaha, efter ett år kom där en uppdatering! Nej, alla håller på att blogga så man får väl göra lite som alla andra för skojs skull. dessutom är jag så uttråkad nu när jag knappt får göra ngt för läkaren.

2009-10-27 @ 13:49:19
URL: http://jenniemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0