Drömmar.

Hade en dröm inatt. Den var så hemsk men slutade så lycklig.

Började med att jag var på en maskeradfest med lovisa, bengan, joel och alla andra typ. Sen visar det sig att scream lever och ska typ komma och mörda någon och han riktar in sig på joel. Joel springer ut från festen och gömmer sig i en stor container. Och jag är så rädd och vågar inte hjällpa honom så jag sitter på en kulle ute i snön tillsammans med alla andra från festen och ser honom dö. Dagen efter är jag jätteledsen (lovar att jag grät på riktigt när jag sov) men sätter mig i en bil med bengan, hiba och zainab typ. Bengan kör hem till scream för han snodde bengans nycklar. Sen ser jag nadia komma ut från trappen bredvid och skriker hej och så till henne men då blir Hiba jättearg för hon tydligen varit elak mot någon tjej som heter Rhana. Sen efter det är vi helt plötsligt på en marknad och kollar på saker så ser jag Doa och springer fram till henne och frågar om hon verkligen döda joel (det visade sig att doa var scream) så säger hon nej! Jag vände mig om och så såg jag joel stå där i sin blårandiga fula tröja med röda palmer på och jag bara sprang fram till honom och slängde mina armar runt om honom och tårarna sprutade av glädje.

Var så himla lycklig nu när jag vaknade och visste om att han levde. Shit vad jag älskar den killen.




Kommentarer
Postat av: JO3L

Hahaha,jag dog lite när jag läste, riktigt efterbliven dröm. Kul att veta vad du känner för mig och min tröja iaf hihihihii)))

2011-08-25 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0