Typ RANDOM!

                                 
                           Jag och lovisa när vi var i egypten!

                                                    Jag och Lovisa, en onykter kväll i Egypten.

Blev nyss tillsagd att börja blogga lite igen.. Får väl se om jag kan komma med ett inlägg eller två. Hihi. Just nu har jag och lovisa kommit hem från Hy. Varit där och snackat skit och kollat lite på tv med Hy och emmelie, alltid trevligt. Men nu sitter jag hemma hos Lovisa igen och bengan har precis vaknat så nu får jag väl mysa vidare lite till med dem istället.

Om jag orkar lite senare kanske jag till och med kan visa mina fina presenter jag fick av Joel, Wohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0