11-12-02

Hade en väldigt trevlig kväll hemma hos min syster igår. Blev lite singstar, vin och några groggar. Mådde toppen när jag vaknade kl 6 imorse så jag var ute och tog en pw med Joels mamma i barnens skog. Väldigt mysigt, synd att det regnade bara. Efter det har det bara varit lite vila och alfapet. Snart ska vi passa joels lilla-lillasyster elin! :)

Btw, ett väldigt bra tips för att slippa bli bakis!(Funkar för mig och joel iaf) Innan man går coh lägger sig dricka mkt vatten, sen ska man ta med sig ett glas med treo coh ställa bredvid sängen. Vakna några timmar innan man ska gå upp, drick halva treon somna sen om igen. När du sen vaknar och ska gå upp drick resten av treon och ligg sen inte kvar i sängen och tyck synd om dig själv utan gå upp och gör ngt! Då mår man toppen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0