11-12-22

Haft en väldigt bra och mysig dag idag. Var först med joel och gick en runda i stan och sen var jag hembjuden till emelie på middag. Eftersom emelie min syster ska fira julen i en stuga så tänkte vi att vi skulle byta julklappar idag. Så pappa, jeep, jag, emelie och rajje åt lite god middag(fläskytterfile med potatisgratäng och rödvinssås. Sjukt gott) sen blev det lite julklappsbytning. Även jag fick en julklapp! Fick en svart porslinshand som man kan hänga halsband och andra smycken på. Exakt en sån jag velat ha. Asnice. Efter det blev det massa vin för dem och så spela vi lite spel och lyssnade på musik. Så enligt mig är detta en sjukt bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0