11-11-13

Farsdag idag och det har vi firat med fika hemma hos min farmor och farfar. Det är en tradition att vi alltid ska dit. Mysigt tycker jag. Annars har jag varit väldigt trött idag. Direkt när jag vaknade imorse cyklade jag bort till lokalen för att hjälpa pappa och hans FRU( :D:D) att städa undan sen bröllopet igår. Bröllopet gick väldigt lyckat och alla hade skoj, blev lite många cider för mig bara, fick lite ont i magen, haha..

Just nu ligger jag i mannens säng och myser lite. Har även fått en blåsa på fingret när jag råka bränna mig på min cigg. Tycker lite synd om mig själv faktiskt. Måste faktiskt säga också att jag är så sjukt stolt över mig själv. imorgon ahr jag varit godisfri i 4 veckor och utan socker överhuvutaget i 1 vecka(dvs glass, läsk, kakor, chips osv.) wihii tummen upp för mig! Ska bara ta tag i träningen snart också sen jävlar, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0