11-11-20

Idag fyller som sagt joel år. Han fick en eltandborste i present av mig (som han önskat). Men tyckte det var väldigt tråkigt och inte så kärleksfull present som jag egentligen ville ge. Så istället för en bättre present med tanke på min ekonomi så fick han en storslagen frukost. Bakade bullar, äppelpaj och gjorde pannkakor. Lyxigt! Han blev iaf sjukt nöjd :D.
Annars har jag, Anki, Frida och Joel även varit en runda på Råå julskyltning, var tre år sen jag var där sist. Det var ju inte lika mysigt som det var förr men ändå. Nu blir det snart lite alfapet, ska klå alla. Mohaha.

Nu längtar jag så fruktansvärt efter jul och snö. Snön måste fan komma snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0