workwork.

Idag var jag och gav blod :) gick jättebra precis som förra gången. Var dock lite trevligare nu för jag hade olivia med mig så jag satt och pratade med henne. Efter det mötte vi upp min syster och vandrade ner till kullagatan där vi mötte upp madde. Var först inne på hm där jag hittade en jättenfin typ stickad tröja, svart såg lite metallic aktig ut. Efter det var jag även duktig och lämnade mitt cv på scorette och accent. Sen gick vi och mötte upp isabelle utanför ebbas och gick in och fikade lite. Tog även en sväng in på vila efter fikan där jag hittade denna fina tröjan:



Riktigt gött den var på rea och kostade bara 170 kr (: hihi.. Lämnade även in mitt cv på vila med, kul om man hade fått jobb där eller på ett av dem andra ställena. Efter det drog jag, olivia och emelie hem till emelie där vi har myst och lagat mat och nu sitter jag och myser med hennes söta kisar. Jennie <3 kiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0