1 april!

Haft en väldigt trevlig kväll hemma hos min syster. Blev dessutom klar med min diet, yeay! Nina, robin, pappa och jeep var här. blev lite vin osv. Sen kom grannen madde och bagge upp och en massa av deras 93-92:or vänner upp. Vi sjöng lite singstar och så. Sen nu för en timme sedan hörde jag och min syster en sjuk jävla smäll. Lät typ som ett helt jävla hus rasade ner. Sprang ner ut och kollade och det visar sig vara en personbil samt en taxi som krockat precis utanför huset. Läste sen på HD sen och det var 4 pers inblandade och en var tydligen väldigt allvarligt skadad och fick åka till sjukhuset i lund. Är typ i chock efter att ha sett detta.

Jag och min syster var där nere ca 20 sek efter krocken. Såg även han killen som kört personbilen sitta på trottoaren och skaka och var i chock. Så sjutk jävla hemskt. Hoppas verkligen alla inblandade klarar sig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0