Hejdå tonåring!

Så då var men ej tonåring längre. Festen igår var väldigt trevlig, tack alla som kom! Och Stort tack för alla fina presenter :D Här får ni lite bilder på avd jag har fått, får lägga in bilder från festen igår ikväll istället, pallar ej nu!



Presentkort på väla som jag fick av Min kära svärmor och svärsyster!:D Nagellack, läppstift, extradrops och anti cellulite cream av lilla empan. Cigg och trisslot(vann 75 kr på den) av ludde. Och kjolen av kära älsklingslovisa :D





Close up på mitt läppstift :D Så jäkla snyggt på!



Close up på min vinst! :D



Hoppas verkligen att den funkar!





VÄRLDENS SNYGGASTE SKOR SOM JAG VELAT HA SUPERLÄNGE! ÄR SÅ JÄKLA FUCKING MEGAGLAD! Tack, älskling, lovisa, syster och olli!:D:D:D:D:D: megaglad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0