Nervös.

Idag har jag haft en supermysig dag med lovis och maaac. Vi åkte till willys och köpte varsin pulka och körde sedan vidare till glumslövs backar. Backarna där var inget att hurra för, dem var myyyyyyycket större när man var liten. Efter det åkte vi istället till närlundabacken men lovisa blev trött så vi var där inte längre än i 10 min typ. Där var två jättesöta små tjejer som ville åka pulka med oss eftersom deras hade gått sönder och dem blev ledsna när vi sa att det inte gick eftersom vi skulle åka hem. Jag tyckte synd om dem och gav dem min pulka! Kände att dem har mer glädje av den än vad jag har! :)
 
Påtal om rubriken är jag iaf jättenervös inför imorgon. Har tid på vårdcentralen 08.20 och ska kolla efter bröstcancer då jag hittat knölar i brösten :(  håll tummarna för mig att jag är cancerfri!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0