Alla hjärtans dag.. På ett annerlunda sätt.

Haft en superbra dag som först startade hemma hos min älskade lovis. Efter det var det tvättdags och sen stack jag hem till min kära pojkvän eftersom vi även firar 2 år idag! Han bjöd på supergod middag( Beef wellington, potatisgratäng och rödvinssås! mumma) efter det tog vi och hans lillasyster samt milla en mysig promenad i snön. Efter det var det dags att bygga årets första snögubbe. Här får ni dagen i bilder, enjoy!!



Joels mysiga middag han fixat åt lilla mig!



Vår fina snögubbe/kvinna. Bröst, cykelhjälm och svart snopp!



Snögubbe/kvinnan i profil.



Mitt svarta mästerverk!!



Närbild på ansiktet, håret, hjälmen och brösten.



Och sist men inte minst. Min pojkväns mästerverk. En fyrkantig snögubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0