Måndag.

Haft en lång dag idag. Vaknade i emelies zoo, gick ut med zitha och sen torkade jag upp hundbajs och kiss och lite kattkräk. Efter det skulle jag, olli och emelie träna och till arbetsförmedlingen. Vi satt i två timmar och väntade på att jag skulle få prata med någon och sen måste jag tydligen vänta ytterliggare 3 månader innan jag kan få pengar. Då har jag alltså varit arbetslös och inskriven på af i 9 månader innan jag kan få pengar men andra behöver bara tre? blev arg och skrek lite halvt och sen sa ja till dem att skriva ut mig för dem kan inte hjälpa mig ett jävla skit.
Blev lite solning idag också och olli sa precis att jag blivit lite brun. Nu väntar vi alla barn på att mamma emelie ska laga mat åt oss sen ska jag dö lite eftersom en förkylning blivit förälskad i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0