8 Månader.

Efter att ha gått 8 månader utan godis bestämade jag mig för att igår fick jag äta lite. Jag köpte lösgodis för 4 kr, ett daim och ett dubbelnougat. För det första, det var inte lika gott som jag kom ihåg och för det andra blev jag så fruktansvärt illamående och hade så ont i magen att jag ville dö. Försökte lägga mig i alla olika ställningar, gick på toa, drack en samarin. Men inget hjälpte. Hade seriöst ont i flera timmar. Helt sjukt.
 
Rätt bra ändå. Innan kunde jag äta lösgodis för 50 kr + ett 200 g marabou choklad utan att någonsin bli illamående och nu blev jag det. Sjukt bra ändå! hohoho. Lär iaf inte äta godis igen på ett jävligt braaaaaa tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0