USA.

Igår satt min syster och pratade med vår moster Liz som bor i USA. Hon och mina kusiner ska tydligen komma ner till jul. Allt prat om henne och USA fick os att bli väldigt sugna på att åka dit( eller ja, det har man väl alltid velat!) Liksom skönt om man åker dit och kan bo gratis hos henne, så det enda man behöver är fickpengar och en flygbiljett.
 
Jag har alltid trott att flygbiljetter till LA varit dyra men nu har jag hittat för ca 7000 kr. Det är ju typ ingenting om man jämför vad jag trodde det skulle gå på! Aja, vi planerar lite på om man kanske skulle tagit en tripp dit nästa år efter att jag fyllt 21. hhohohoho. Det hade varit något! Jag som snart varit i alla kontinenter, har ju bara Australien och nord - och sydamerika kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0