Sexuella trakasserier.

Nu har min pappa ringt VD:n på brogripen och killen som var här innan idag får aldrig mer komma hit eller ha nyckeln in till emelies lägenhet. Var typ riktigt nojjig när dem hade stuckigt med efter jag fick höra att min pappa ringt och skällt ut honom. För typ en halvtimme efter dem gått kom där ngn annan och plingade på.. Ingen aning om vem han var och han stog i trappen och väntade i 20 minuter. Jag vågade inte öppna dörren utan stog bara och väntade på att han skulle gå.. Kändes riktigt skumt. Har fan blivit paranoid nu efter detta. Man skulle kanske anmält honom? Hur många andra har han också trakasserat? det vet man ju aldrig. Och en sak till.. Det sista han sa som jag inte skrev med i förra inlägget var " Vill du duscha med mig?"..

USCH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0