Övningsköraaaaaaaaaaa!

HAr precis varit ute och övningskört med min mamma. Så jävla kul och jag känner mig faktiskt skitduktig! Har total koll på växlingen och dragläget när jag startar osv. Så sjukt skönt. Är dock fruktansvärt läskigt nu när vi kör på en liten landsväg och andra bilar ska köra om en eller kommer emot en. Blir typ helt stel och evt typ inte vad jag ska göra! Haha. Men idag var andra gången jag övningskörde med mamma och jag tycker det känns bra och min mamma tycker jag är duktig så!

Dagens diss!

Har precis tankat min mobil igen så jag kan smsa. Men det är så jäkla svårt nu när jag har lösnaglar(har en sån sony ericsson mini med tangentbord) när man ska skriva sms. Jag får typ mega damp. Ska trycka på en bokstav men trycker istället på typ 5 st samtidigt! Suger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0