Hahah, snart är man miljonär.

Ansökan till Pengarna på bordet!

 

Har någon av er medverkat i tv förut? Nej.

vilket i så fall: -

 

Beskriv dig själv som person ( karaktörsdrag typ analystisk, envis, lättsam, skojfrisk, blyg, målmedveten, dålig förlorare etc etc):

Jennie: Rolig, omtänksam, envis, pratglad.

Lovisa: Rolig, energisk, envis, pratglad, skojfrisk.

 

Beskriv er relation till varandra (hur ni känner varandra, hur länge ni känt varandra etc.):

Vi har känt varandra enda sen vi båda två bajsade i blöjjor och åt grus ur sandlådan. Vi lärde känna varandra när våra blickar möttes från varsin ände av sandlådan, sedan avnjöt vi en riktig gourmet middag tillsammans i from av grus och gräs.

 

Intressen/fritidssysselsättning/yrken: Både jag och lovisa är utbildade undersköterskor. Jennie jobbar i nuläget som serviceassistent och Lovisa som Livsmedelstillverkare och servitris.

Ev. gemensamma intressen: Vi gillar att festa, umgås med vänner, shoppa och ha så roligt vi bara kan. Vi är väldigt spontana och förvandlar gärna en tråkig vardagskväll till ett äventyr.

 

Det roligaste/tokigaste ni gjort tillsammans: Vi har så många roliga och tokiga minnen tillsammans så det är svårt att komma på bara ett. Vi har gjort alltifrån att ha picknick på tak till att bada nakna i snön.

 

Beskriv varandra:

- Lovisa är en väldigt glad och generös person. Hon ställer alltid upp och får en alltid glad. Hon älskar att få uppmärksamhet men delar gärna med sig av den också. Lovisa är min andra hälft, min kvinnliga själsfrände. Utan henne som vän skulle inte mitt liv vara så roligt och innehållsrikt som det är idag.

 

- Jennie är enligt mig ett litet energiknippe, hon får alltid mig att skratta. Samtidigt som hon ser det som att det är jag som får henne att hitta på massa bus, så säger jag detsamma om henne. En helt vanlig måndag i soffan kan förvandlas till ett äventyr med min älskade Jennie. Vi kompleterar helt enkelt varandra, och vi hade inte varit dem vi var idag om vi inte haft varandra vid vår sida hela livet.

 

Beskriv största skillnaderna mellan er: Vårat kostintag. Medans den ena föredrar en romantisk middag med tända ljus så föredrar den andra parten hellre en svettig cheeseburgare på Mc Donalds.

 

Beskriv era likheter/olikheter: Vi är som natt och dag, våra olikheter kompletterar varandra.

 

Varför vill ni vara med?: Vi vill uppleva det mesta i livet och framförallt tillsammans. Vi gör det inte för pengarna utan vi gör det för upplevelsen och att kunna bocka av att vara med i tv på våran bucketlist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0